11 juni 2014

one day

Allmänt

Som ni kanske märkt så bara flödar blogginläggen nuförtiden, så jag tänkte att varför inte skriva ännu ett.
Mitt förra inlägg, AKA deppinlägget, fick väldigt mycket respons. Det är många som berättat att de känner exakt likadant och att de kände igen sig i allt jag skrev. Jag orkar dock inte skriva mer om det nu, det är bara att bryta ihop och komma igen!
Vad har hänt sen sist då? Jo, eftersom jag bara skriver negativa saker här så kan jag ju lika gärna fortsätta. Jag var sjuk hela Silva League helgen så något resultat blev det inte där. Dessutom så stukade jag foten. Jag åkte alltså över 100 mil för att stuka en fot. Behöver nog inte säga mer. 
Helgen efter var det dags för Sprint-SM och jag gick in med en bra inställning trots att jag varit sjuk i 2 veckor. Min insats under kvalet gav mig en bra placering. Blev väldigt glad men samtidigt väldigt nervös eftersom jag skulle gå ut allra sist i finalen. Finalen blev lika mycket fiasko som alla andra år. Nerverna tog över, bommade ca en minut och det var så långt jag var från pallen. Enough said.
På tisdagen flyttade jag hem från Göteborg och sa hejdå till min bästa sambo och vän Linnea. Hon åkte med klassen på studieresa till Berlin medan jag åkte hem till Värnamo för att jobba. Gäller ju att prioritera här i livet...
Nu i helgen har jag sprungit Sprint-DM och Sprintstafett-DM. Sprint-DM gick sådär med några dåliga vägval och en kropp som vägde bly. I stafetten däremot så tog jag och Amanda H hem segern, i D21 dessutom. High five!
Efter tävlingarna i Vimmerby drog jag till Eksjö och firade 95:orna som tog studenten! Så mycket känslor det var att komma tillbaka. Reunion med alla mina fina vänner. Åh, det kändes som det var igår det var jag som stod där och skrek mig hes till studentsången.
Vad händer härnäst då? I helgen ska jag till Falkenberg och stugan, annars så jobbar jag och tjänar lite cash. Om en och en halv vecka åker jag och min plastsyrra Anna till Sälen. Jag längtar SÅ! Annars så har jag det rätt gött här hemma när mamma tar hand om mig. 
 
Sprint-SM i Uppsala
Mobilbilder från studenten i Eksjö.
Anna

WOHOOO SÄLEN KOMMER BLI B Ä S T!!!!!! Längtar ihjäl mig hihihi <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress