6 april 2014

Uppförsbacke

Allmänt

Sen vi hördes sist har jag hunnit springa några fler tävlingar, påbörjat ett radhusprojekt i skolan och både haft vänner och familj på besök. Full fart på Ekehöjdsgatan som vanligt alltså! 
 
Har som sagt hunnit påbörja vårsäsongen. Denna veckan har COL:s Medel-KM, Göteborgs natt-DM och idag en medeldistans hunnits med. Orienteringen sitter numera hyfsat bra (om man räknar bort Natt-DM som gick riktigt dåligt) men var tog farten vägen? Varje lopp, träningspass, tävling känns som en enda lång uppförsbacke. Jag försöker trycka på då kroppen känns bra men benen och framförallt vaderna skriker nej! 
Jag vet att jag varit sjuk länge, 4 veckor för att vara mer exakt, men jag är lättränad och det brukar kännas bättre. Jag antar att jag bara får stå ut och låta farten komma och fokusera på orienteringen som faktiskt går i rätt riktning nu. Och nu en fråga till er som lyckas hålla er skade- och sjukdomsfria, HUR GÖR NI? Please, let me know. 
 
Resultat
 
Slänger in en fin superdåligkvalitets-bild på mig och Linnea från någon kväll. Soffhäng som vanligt. That's how we do it. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress