JAG ÄR KLAR, alltså WOHOOOO!!
Stressen i detta moment har varit helt sjuk. Aldrig stressat såhär mycket eller suttit så länge i skolan som jag gjort de senaste veckorna. Men jag klarade det, eller VI klarade det! Det är med mycket hjälp från min gruppkamrat som gjort det möjligt för mig att ändå kunna åka iväg på tävlingar varje helg. Stort tack till Olle som tagit största bördan detta projektet :) 
 
 
 
Idag har jag gjort absolut ingenting och det har varit bästa dagen på länge. Nu ska jag börja plugga lite igen (okej, kursen är inte helt över bara för att inlämningen är det) sen ska jag försöka ta mig till GMOK-stugan och äta kvällsmat. Har inte tränat på några dagar nu, förutom att sätta ut/plocka in kontroller till Smålandskaveln, eftersom jag känt mig hängig. Känner mig fortfarande inte helt frisk men hoppas på att kunna springa imorgon!
 
Puss och Kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress