Ja, så var det dags för årets första tävling. Var det tänkt. Men så blev det inte.
Ej start har stått framför mitt namn i helgens resultatlistor och det beror på yterliggare en veckas sjukdom.
Har alltså varit sjuk 21 av 28 dagar, HEJA AGNES. Bra start på säsongen men vad är det för mening att deppa?
 
Jag trotsade min infekterade hals och hängde med till halland och agerade coach/kompis/husfixare till Anna och Runa och jag fick träffa familjen så det var en mysig helg även fast jag inte fick någon premiär. Hoppas på bättre lycka nästa helg istället.

Idag har varit en effektiv dag. Tog lite sovmorgon för att sedan sätta mig och plugga och plugga är precis vad jag gjort. Mina fingrar har dansat över tangentbordet och en avsiktsförklaring och en uppsats är avverkade. Nu står farmen och top model på schemat. Peace out!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress