23 september 2013

SM Final

Allmänt

Jag var inte ensam om att ha gjort årets sämsta lopp i kvalet. Så motståndet i bfinalen var också ganska tufft. Jag gjorde återigen ett dåligt lopp men efter att mest ha stått och tyckt synd om mig själv vid starten så räknade jag inte med något annat.

Nu är det bara att ta nya tag till nästa helg. Då ska jag inte se finalen som en självklarhet utan tagga till i kvalet också.

Helgen har förutom dålig orientering bestått av regn, kyla, kärlek från saknade fina vänner och bra klubbhäng. Vi bodde på Scandic Backadal och åt hotellfrukost varje morgon. På lördagen var vi ute och åt och jag beställde spare ribs. När jag fick in maten trodde jag det var ett skämt. Jag fick in en hel tallrik med bara kött. Haha för att äta upp allt så fick jag ta hjälp av alla de andra.

Nu sitter jag på bussen påväg till skolan. Idag ska jag bygga klart min landskaps modell. Visar bild på den när den är klar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress