29 augusti 2013

Work hard, play hard

Allmänt

Rubriken summerar mitt liv just nu. Nollningen har snart pågått i två veckor, mitt första projekt ska vara klart imorgon och jag har varit i Göteborg i snart 12 nätter.
Jag är väldigt trött just nu och har en väldigt stor klump i magen. Jag vet fortfarande inte om detta är utbildningen för mig men jag älskar staden och har hittat nya fina kompisar!

I veckan har vi haft två sittningar, en med Disney-tema och en med The Great Gatsby-tema tillsammans med industriellekonomi. Det har varit riktigt kul med mycket spex och framträdanden. Vi har även hunnit med stadsvandring i Göteborg, bussresa i Göteborg till en massa olika byggnader och en pengainsamling till läkare utan gränser. Hela Chalmers fick ihop 140.000 kr vilket är sjukt bra! Tänk vad många liv vi räddat nu!

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress