25 oktober 2013

GODKÄND

Allmänt

Oj, har jag en blogg? Det hade jag visst glömt bort hehe..
Men hej på er! Jag lever, även om jag inte trodde jag skulle överleva de senaste två veckorna. Jag har varit sjuk så det räcker och blir över, iallafall tills ett tag framåt. Två veckor med feber, halsont och förkylning var inte kul. Särskilt inte eftersom mitt allra första projekt skulle in när jag mådde som sämst. Jag fick tvinga mig upp varje dag och kände mig som ett lik. Mitt vindskydd blev både fult och enkelt men jag fick GODKÄNT och det är det som räknas.
 
Denna veckan har jag kunnat börja träna lite igen. Dock var det kanske inte så bra att börja med en 8,2 km lång D21 bana. Men jag tog mig runt, även fast jag fick gå några sträckor.
Nu i helgen är det Smålandskaveln och jag ska antagligen ha sista sträckan. Efter hur det kändes under min "jogg" idag så vet jag inte riktigt hur det ska gå till men vi får väl hoppas att benen får energi på något sätt. 
 
Förra helgen var det en hel del festligheter också! På fredagen var vi ute och dansade och på lördagen hade Kristine och Runa inflyttningsfest. Det var jättekul båda två men nästa gång ska jag vara fullt frisk och inte ha någon tävling dagen efter! 
 
 
 
 
 
 
Frida

Va bra du verkar ha de Agnes! :) Saknar dig!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress