12 januari 2014

#2

Allmänt

2. En bild på dig och några nyfunna vänner.
 
 
I höstas flyttade jag som sagt till Göteborg och det är jag inte ensam om. Runa och Kristine gjorde samma sak när de lämnade Norge och ville ut på nya äventyr. Runa har jag känt lite i några år efter att vi alltid tampats mot varandra på oringen men vi brukade mest säga hej och sen var det inte mycket mer med det. Kristine träffade jag för första gången nu i höst och eftersom jag visste vem Runa var så började vi prata mer och mer.
Anna har jag känt i många år, men aldrig särskilt bra som kanske många av er tror. Det var nu i somras när vi var på Junior Camp Sälen som vi helt plötsligt blev jättebra kompisar direkt. Vi valde att bo i samma rum och sen låg vi där om kvällarna och pratade om allt mellan himmel och jord. Vi sov, tränade, åt, gick och köpte glass, ja, vi gjorde nästan allt ihop den veckan. Sen när vi åkt hem fortsatte vi hålla kontakten och hängde en del på oringen. Efter ett tag när jag visste att jag skulle flytta till gbg och inte visste var jag skulle bo så hörde jag av mig till Anna och söndagen den 18 Augusti flyttade jag in i Mölnlycke hos familjen Wallin. Nu är Anna en av mina allra bästa vänner och jag har riktigt roligt tillsammans med de alla tre! Hoppas på att de stannar i götet i flera år! 
POWPOW!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress