17 februari 2014

Studiebesök

Allmänt

Var idag på studiebesök på WHITE arkitektkontor här i Göteborg. Var riktigt intressant att lyssna och ta del av några av deras kommande projekt. Ett av dem ska bland annat ske vid chalmers. Dagar som denna blir jag sugen på arbetslivet och tjäna lite cash samtidigt som man ritar feta hus hehe...

 

Annars då? Jovars, förutom att jag idag är inne på min åttonde sjukdag så lever jag. Mår mycket bättre idag än vad jag gjorde igår så hoppas vändningen är på G nu. Tävlingspremiär om exakt 18 dagar och jag tycker det ska bli riktigt kul. Är taggad på en ny säsong, att bli ännu bättre och att nå mina mål. Har också börjat räkna ner dagarna till Avicii, 11 dagar kvar brudar!!

 

 

Idag bjussar Götet på sooool. Vårkänslor it is! Denna bild är tagen högst upp på Whites kontor, utsikt över hela innerstaden. 

 

M

Wohooooooo

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress