30 september 2013

Here We Go Again

Allmänt

Påväg till skolan nu. Tog en välbehövlig sovmorgon då jag knappt kunde gå upp ur sängen klockan 7 när alarmet ringde. Snuvan kom tillbaka idag också. Den kommer och går lite som den själv tycker...

Helgen tänker jag inte berätta om för då blir det bara ännu ett deppinlägg. Höstens SMtävlingar skrynklar jag ihop och trycker ner i en papperskorg. Det har inte riktigt gått som jag velat och vet att jag har kapaciteten till så jag bestämmer mig nu för att titta framåt och inte bakåt!
Imorgon åker jag till Södertälje och bästa Frida för att sedan på onsdag åka till Frankrike och springa junior EM. Ska bli SÅ kul och en ny erfarenhet. Det bästa ska bli att få bära Sveriges färger. Jag har gjort det en gång tidigare, då på skol-VM, och jag minns hur stolt man var!

Linnea

Lycka till Agnes! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress